domingo, 11 de marzo de 2012

presentació


Em dic Paloma, sóc mestra i en acabar, vaig fer estudis de pedagogia a la UB. Amb el temps, volia formar-me d’una manera més àmplia i vaig cursar a l’Hospital de Sant Pau el màster de Teràpia Familiar Sistèmica de l’UAB, que és tota una metamorfosi de quatre anys de durada.

En el meu recorregut professional, he dedicat esforços i molta il·lusió a tasques diverses. La mes llarga a estat la dedicació a l’escola de pares i a la coordinació de activitats formatives tant per a pares com per a docents (conferències, seminaris, tallers) i pels alumnes.


Sigui per les experiències viscudes com a mare, sigui per el meu tarannà, bagatge personal o per l'estímul constant del meu marit, circumstancies o... possiblement tot barrejat pel que, poc a poc m'he anat acostant a famílies amb més problemàtica i sobrecàrrega, alhora que vaig començar a donar sessions i suport al professorat. Inquieta, volia saber mes i vaig decidir formar-me com a psicoterapeuta sistèmica i actualitzar la meva formació amb psicopedagogia.


No tinc gaire experiència en recursos didàctics de multimèdia, ni en disseny, ni en tot això se gaire cosa especial... Sóc simplement "usuària", em defenso, faig presentacions i sincerament me'n surto!! Ara començo a posar-me amb els Prezi i vaig deixant el powers... Ah, he rebut formació en pissarres digitals! I també estic fent un curs de Geoogle Apps i la resta, ho he après de manera autodidàctica. Espero aprendre molt de tot i de tots!  Estic oberta a aprendre tot i que alhora amb una mica de por. Vull implicar-me i interaccionar amb tothom, obrir-me als nous aprenentatges  i a la aportació dels meus companys... I també m'agradaria aconseguir els objectius de la assignatura de manera satisfactòria!  Ah, i desitjo gaudir i no angoixar-me!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario